هفدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی 97
خاتمه: 96/06/25 | 13 ظهر
شروع: 96/06/25 | 8 صبح
موقعیت: تهران – خانه موسیقی
شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی در تاریخ 1 تا 4 آبان ماه سال 1397 در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران آغاز بکار مینماید و فعالان و صاحبنظران حوزه تأسیسات را در محیطی تجاری و تخصصی گرد هم میآورد. با امید به اینکه بتوانیم در این رویداد گسترده میزبان شما بوده و فرصتهای تجاری ارزشمندی را برای شما خلق نماییم.
نمایشگاه فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم میآورد تا توانمندیها، محصولات و دستاوردهای خود را در سطع وسیعی عرضه نمایند. نمایشگاه بینالمللی تأسیسات و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی تهران IRAN HVAC&R سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای صنعتی داخلی و بینالمللی برگزار میگردد. این نمایشگاه طی چهارده سال گذشته به عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال بینظیر صاحبان صنایع مواجه بوده و در سال گذشته با حضور 507 شرکت صنعتی از 30 کشور جهان در فضایی به مساحت 30547 متر مربع برگزار شده است. شرکتهای صنعتی در این نمایشگاه محصولات، قابلیتهای فنی و نوآوریهای خود را به بازدیدکنندگان عرضه مینمایند و از تعامل با دستاندرکاران صنعت تاسیسات و فرصتهای تجاری موجود بهره میگیرند.
تجهیزات و سیستمهای گرمایشی (دیگ آبگرم، دیگ بخار و دیگ روغن، سیستم های گرمایش از كف و گرمایش تابشی، سیستمهای هوشمند كنترل گرمایش، انرژیهای نو و تجدیدپذیر، انواع سیستم های گرمایش داخلی، انواع آبگرمكن، شوفاژهای القایی، هیترها و…)
تجهیزات و سیستمهای سرمایشی و تهویه مطبوع (پكیجهای سرمایشی، فن و فن كویل، كندانسور، پمپهای چگالنده سرمایشی و پمپهای حرارتی، سیستمهای تهویه مطبوع، انواع هواكش و دمپر، دریچه تنظیم هوا، فیلتر هوا، پرده هوا، دوش هوا، سیستمهای پالایش هوا، انواع هود، اتاقهای پاك، سیستمهای هوشمند كنترل سرمایش، سیستمهای رطوبت زا، خشك كن و…)
تجهیزات سردخانهای و برودتی (انواع چیلر و برجهای خنك كننده، سیستمهای تبریدی مایع، یخ ساز و بستنیساز، گازهای مبرد و سرد كننده، روغنهای برودتی، فریزر، سردخانه، تجهیزات و ساندویچ پانل-های سردخانه، سیستم های برودتی انتقال دما و سیستم های برودتی سیار، دستگاههای تبخیركننده و كندانسورهای تبخیری، قطعات تبریدی سیستمهای تهویه مطبوع، انواع ترموستات، لرزه گیر و…)
انواع سیستم های تاسیساتی (انواع رادیاتور و حوله خشك كن، انواع شیرآلات ساختمانی و صنعتی، انواع پمپ و فیلتر، تجهیزات تصفیه آب، سیستمهای فاضلابی و رسوب زداها، انواع عایقهای صوتی و عایقهای رطوبتی، بوستر، مشعل و تجهیزات اطفای حریق، مبدلها و عایقهای حرارتی و برودتی، ابزارهای سنجش و اندازهگیری و…)
انواع لوله و اتصالات (لوله و اتصالات پلیمری، پلی پروپلین و پلیکا، لوله و اتصالات فاضلابی و اتصالات جوشی، لوله و اتصالات دوجداره و چند لایه، لوله و اتصالات آهنی، چدنی، مسی و برنجی، لوله و اتصالات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، لوله و اتصالات انعطاف پذیر، انواع عایق لوله و اتصالات و…)
تجهیزات الكترونیكی و سیستمهای اتوماسیون منزل (سیستمهای روشنایی، امنیت و هشدار حریق، تابلو برق، کنتور و انواع كلید و پریز، تجهیزات و لوازم جانبی آسانسور، سیستمهای كنترل هوشمند ساختمان و تاسیسات آن، انواع سیستمهای كنترل ساختمانی تحت وب، سیستمهای مدیریت انرژی، كنترل دما و…)
گروههای خدماتی و پیمانكاری (شرکتهای خدمات فنی و مهندسی، خدمات تعمیر و نگهداری تاسیسات، سازمانهای مالی و سرمایهگزاری، شركتهای مشاوره تحقیق و توسعه بازار ، انجمنها، موسسات، تشكلها و دانشگاهها، مطبوعات، نشریات، وبسایتها و رسانهها
- آشنایی با طیف گستردهای از محصولات داخلی و خارجی
- امکان مقایسه بین انواع محصولات و خدمات
- انتخاب کارآمدترین محصول متناسب با نیاز و بودجه موجود
- ارتباط مستقیم با تولیدکننده و مطرح کردن نیازهای خود
- کسب اطلاعات گسترده در کوتاهترین زمان ممکن و صرفه جویی در وقت و انرژی
- کشف فرصتهای سرمایهگذاری پربازده
- یافتن فرصتهای شغلی جدید
- کشف ایدههای جدید برای پیشرفت کسب و کار
- امکان تعامل و مشورت با صاحبنظران و متخصصان
- شرکت در سمینارها و کارگاههای تخصصی
- بهروز رسانی دانش فنی و آشنایی با دستاوردهای نوین صنعت
- امکان مذاکره مستقیم با مدیران شرکتهای مطرح
پیشنهادهای کاربردی برای اینکه بیشترین استفاده را از نمایشگاه ببرید
هدفگذاری کنید. قبل از حضور در نمایشگاه هدف خود را از بازدید مشخص کنید و با در نظر گرفتن نیاز و اولویتهای خود در نمایشگاه حضور پیدا کنید. در این حالت میتوانید حداکثر انتظارات خود را در کوتاهترین زمان ممکن محقق نمایید. بعلاوه بهتر است از قبل در رابطه با شرکت کنندگان نمایشگاه اطلاعات کافی کسب کنید تا بازدید هدفمندتر و موثرتری داشته باشید.
نقشهی نمایشگاه را از سایت نمایشگاه دریافت نموده و چاپ کنید. این نقشه مهمترین راهنمای شماست و از سردرگمی و هدر رفتن وقت و انرژی شما جلوگیری میکند.
از فرصتهای علمی غافل نباشید. در هر نمایشگاهی برنامههای جانبی متنوعی (کارگاههای آموزشی، سمینارها و…) وجود دارد. در خصوص این برنامهها اطلاعات لازم را بدست آورده و با استفاده از آنها دانش تخصصی خود را افزایش دهید.
کارت ویزیت کافی همراه داشته باشید. شایع ترین مشکل بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان، همراه نداشتن کارت ویزیت است. هر تعداد کارت ویزیت که میتوانید با خود داشته باشید و بدانید که عدم ارائهی کارت ویزیت به معنای از دست دادن فرصت یک ارتباط تجاری است.
برای محل اقامت خود از پیش برنامه داشته باشید. اگر قصد شرکت در نمایشگاهی خارج از شهر محل سکونت خود را دارید، در رابطه با مکانهای اقامتی از قبل اطلاعات کسب کرده و با آنها تماس بگیرید تا در زمان حضور وقت و انرژی شما برای چنین مواردی صرف نشود. در صورت لزوم میتوانید از خدمات مسافرتی شرکت نمانگر استفاده کنید.
لباس مناسب و کفش راحت بپوشید. بازدید از نمایشگاه با پیادهروی فراوان همراه است. برای جلوگیری از خستگی و حفظ انرژی خود در انتخاب کفش دقت کنید. آب و هوای شهر محل برگزاری نمایشگاه را بررسی کرده و طبق آن لباس مناسب همراه داشته باشید.
ارتباطهای جدید خود را حفظ کنید. اجازه ندهید دوستیها و ارتباطات ایجاد شده با پایان نمایشگاه کمرنگ شوند. حتی کسانی که در کوتاه مدت پروژه تجاری مشترکی با ایشان ندارید ممکن است در آینده یک فرصت کلیدی برای شما پدید بیاورند. بهتر است یک هفته پس از پایان نمایشگاه اولین تماس را با آشنایان جدید برقرار کرده و طی هفتههای آتی بوسیله ایمیل، پیامک، ارسال هدایای تبلیغاتی و… ارتباطتان را با ایشان حفظ کنید.
با امید به اینکه این نمایشگاه بتواند برای شما دستاوردهای متعددی به ارمغان بیاورد.