جستجو در سوالات؟
پیام ارسال شد. بستن

خاتمه: جمعه 95/11/16

شروع: سه شنبه 95/11/13

موقعیت: تهران – بوستان گفتگو

با توجه به لغو تحریم ها و درخواست شرکت های بین المللی جهت فعالیت و سرمایه گذاری در کشور، فرصتی پیش آمده تا شرکتهای خدمات فنی مهندسی توانائی های خود را در عرصه جهانی به نمایش گذارند.

امروزه بر اساس نیاز، تعداد بسیاری از شرکت های مهندسی مشاور و پیمانکار استراتژی خود را مجدداً تعریف نموده، سازمان و تشکیلات خود را دوباره طراحی کرده و با تجدید نظر در پروسه های کاری تلاش می نمایند تا شرائط و وضعیت خود را برای انجام پروژه های فنی و مهندسی در داخل و خارج از کشور با معیارهای جهانی تطبیق داده و آماده رقابت در صحنه بین الملل گردند .

نمایشگاه خدمات فنی و مهندسی و مشاوره ایران
نمایشگاه خدمات فنی و مهندسی و مشاوره ایران

بدین ترتیب با برگزاری نمایشگاه بین المللی خدمات فنی و مهندسی، انتظار طولانی جامعه مهندسی کشور برای موجودیت یافتن و نمایش توانائی های خود که بتوانند توانائی های مهندسی و امکانات نهفته و ناشناخته این بخش را معرفی و مطرح نموده و صدور خدمات فنی و مهندسی را به سایر کشورها تسهیل، تشویق و ترغیب نمایند و توسعه بخشد به پایان رسید و این نیاز مبرم برطرف می گردد .

ices-expo

محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران

 مکان برگزاری: تهران، بزرگراه شهید حکیم، خروجی شهید چمران جنوب، ضلع جنوب بوستان گفتگو

 

طراحی و ساخت محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران با هدف افزایش توانمندی شهر در ارائه و عرصه محصولات و کالاهای فنی، تجاری، فرهنگی و … در فضایی به وسعت ۹۳۰۰۰ متر مربع با زیربنایی به مساحت ۲۰۰۰۰ مترمربع در اردیبهشت سال ۱۳۸۵ آغاز گردید.  وجود ساختمانهای خاص با کاربریهای مدرن و متعدد، محوطه سازیهای متناسب با فضای نمایشگاه های بین المللی، استفاده از تکنولوژی و مصالح جدید و به روز، دسترسی آسان به محیط نمایشگاه، بهترین تأسیسات و سیستم های ایمنی و حفاظتی از جمله ویژگیهای این مجموعه می باشد.
در این نمایشگاه، طراحی ساختمانی مدنظر بوده است که از معمای خاصی برخوردار باشد. در این راستا از اسکلت ساختمان اصلی جهت نشان دادن عظمت کار استفاده شده است. در این پروژه طراحی ها، مجموعه ای از شیشه و فولاد را در نمای اصلی ساختمان تلفیق می کنند.
از نکات بارز و ویژه سازه مشخص بودن اسکلتی بسیار بزرگ می باشد که با توجه به عظمت آن در نگاه اول نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. به کارگیری دهانه هایی به طول ۸۵ متر، تیرهایی به وزن ۱۹۵ تن و ارتفاع ۳ متر، فونداسیون هایی به ارتفاع ۵/۴ متر ….. همگی از نکات بارز سازه این پروژه می باشد.
استفاده از سیستم های مدرن در ساخت این سازه عظیم رویکرد شهرداری تهران را به سمت هماهنگی با تکنولوژی روز ارائه می نماید که یکی از مزایای آن فرهنگ سازی در این زمینه می باشد.
وجود فضاهای بسیار بزرگ، با ارتفاعی نزدیک به ۲۳ متر و عدم قرارگیری ستون در فضای اصلی ساختمان این امکان را به برگزار کننده خواهد داد که با توجه به نوع نمایشگاه و مساحت هر غرفه در طراحی، جانمائی، چیدمان ، دکوراسیون داخلی و تعریف مسیرهای عبوری فضای زیر پوشش نمایشگاهها آزادی کامل را داشته باشد.

شرکت های نمایشگاهی ماهکوه و نوژن راد با مجوزرسمی سازمان توسعه تجارت ایران دومین نمایشگاه بین المللی خدمات فنی مهندسی و مشاوره ای را برگزار می کنند.

ماهکوه

شرکت نمایشگاهی مدبران بین‌المللی ماهکوه ( مسولیت محدود )

تاریخ تاسیس ۱۳۸۰

شماره ثبت ۱۴۸۱۴۷

مدیرعامل و رییس هیات مدیره مجید بیات ماکو

نایب رییس هیات مدیره شهره صانعی

برگزار ی همایشها و نمایشگاه های بین المللی و تخصصی ( داخلی و خارجی )

طرح ، مشاوره و اجرای غرفه های نمایشگاهی

نوژن راد

شرکت نوژن راد در سال ۱۳۷۸ تأسیس و فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با هدف کمک به توسعه صادرات غیر نفتی ایران و حضور موثر در بازار های بین المللی، طیف گسترده ای از خدمات نمایشگاهی و همایشی را به صنایع مختلف کشور عزیزمان ایران و سایر کشورهای منطقه خاور میانه ارائه می نماید.

شرکت نوژن راد با برپایی پاویون ایران در بیش از ۲۰۰ نمایشگاه بین المللی مختلف تخصصی و بازرگانی در آفریقا، خاور میانه، آسیای میانه و اروپای شرقی و همچنین برگزاری چند نمایشگاه اختصاصی، زمینه حضور صدها شرکت ایرانی در شاخه های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و بازرگانی را در بازار کشورهای هدف جمهوری اسلامی ایران فراهم نموده است.

از سوی دیگر با بهره مندی از تجارب ارزشمند و در اختیار داشتن تیمهای متخصص و کار آزموده این شرکت با ارائه طیف گسترده ای از خدمات تخصصی و با کیفیت بالای خود تلاش نموده تا با رساندن پیام مشتریان و شرکای تجاری خود به سمع و نظر مخاطبین مورد نظرشان، رضایتنمندی و موفقیت ایشان را به بالاترین سطح ممکن برساند. ما با شناسایی و معرفی نمایشگاههای معتبر تخصصی و تجاری تراز اول دنیا به مشتریان خود و ایجاد زمینه حضور تجار و صنعتگران ایرانی در این نمایشگاهها سعی داشته تا رویتمندی مورد نیاز آنها در بازارهای هدفشان را به ایشان تقدیم نمائیم.

این مایه افتخار، سربلندی و قدر دانی ماست که گروه بزرگی از صنعتگران و تجار ایرانی در طول بیش از یک دهه بطور مستمر و پیوسته برنامه نمایشگاهی ما را دنبال نموده و جهت فعالیتهای نمایشگاهی و بازاریابی خود شرکت نوژن راد را انتخاب نموده اند.

زمان باقی مانده تا نمایشگاه

این نمایشگاه از تاریخ 13 لغایت 15 بهمن ماه 1395 در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران در بوستان گفتگو برگزار گردید و مجتمع فنی صدرا در آن مشارکت نمود.