جستجو در سوالات؟
پیام ارسال شد. بستن

تور بازدید شرکت پارس سوییچ زنجان

پایان: 97/09/08 | عصر

شروع: 97/09/06| 9 صبح

موقعیت: تهران – زنجان

آخرین خبرها از بازدید پارس سوییچ 

آنطور که نامه های ارسالی جهت بازدید را پیگیری کردیم خوشبختانه بازدید از شرکت پارس سوییچ مطابق برنامه هماهنگ شده است

معرفي شرکت پارس سوییچ :
تمامی محصولات تولیدی در شرکت تحت لیسانس استانداردهای جهانی می باشند و تا آخرین مرحله از تولید همواره از انطباق آنها با استانداردها اطمینان حاصل می شود.

 

واحد تولید از دو بخش مونتاژ و قطعه سازی تشکیل شده است . واحد مونتاژ بر اساس نوع محصولات تولیدی دارای 4 سالن مونتاژ مختلف محصولات کلید فشار قوی ، سکسیونر فشار قوی ، کلید فشار متوسط و سکسیونر فشار متوسط با جمع مساحت حدود 7000 متر مربع می باشد با توجه به حساسیت محصولات ، محیط سالنهای مونتاژ همواره تمیز بوده و مجهز به تجهیزات مونتاژ و کنترل کیفیت کالیبره و دقیق می باشد.

واحد قطعه سازی از بخشهای ماشینکاری ، پرسکاری ، جوشکاری ، عملیات حرارتی ، پوشش آبکاری سطحی ، شستشو و پوشش رنگ تشکیل یافته است. واحد های قطعه سازی با حدود 120 عدد ماشین مختلف ، مجهز به ماشین آلات اتوماتیک و جدید بوده و در داخل 5 سالن مختلف در مساحتی حدود 6000 متر مربع استقرار یافته است. تلفیق دانش ، تجربه ، مهارت و تجهیزات مناسب موجب شده قطعات مورد نیاز با کیفیت مطلوب در دسترس قرار گیرد. همچنین مستند سازی و زمانسنجی فرآیندهای تولید موجب شده قطعات با قیمت اقتصادی و بصرفه تولید گردد.

زمان باقی مانده تا بازدید: