جستجو در سوالات؟
پیام ارسال شد. بستن

تور بازدید صنعتی شرکت ایران ترانسفو

پایان: 97/06/14 | 16 عصر

شروع: 97/06/14| 9 صبح

موقعیت: تهران – پرند

شرکت ایران ترانسفو ری به عنوان اولین طراح و تولیدکننده ترانسفورماتور در ایران در سال 1345 با مشارکت شرکت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) وابسته به وزارت نیرو 45٪ ، بانک صنعت و معدن ایران 10٪ و شرکت زیمنس آلمان 45٪ به عنوان شرکت سهامی خاص و تحت لیسانس شرکت زیمنس آلمان در شهر ری، آغاز به کارکرد.

درحال حاضر و با افتتاح کارخانه جدید ایران ترانسفو ری در شهرک صنعتی پرند، ظرفیت تولید با افزایش 50 درصد نسبت به کارخانه ری، به 22,500 دستگاه با مجموع توان 3,750 مگاولت آمپر رسیده است. تولید این شرکت براساس استانداردهای بین المللئ IEC60076 , VDE0532 مطابق درخواست مشتری می باشد.

بازدید از شرکت ایرانترانسفو

در تاریخ 27 اردیبهشت ماه سال 1395، در پرتو لطف و عنایت الهی و در سال “اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل” كارخانه جدیدالاحداث شركت ایران ترانسفوری همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس، با همت و تلاش كاركنان توانمند و مدیر محترم عامل طی مراسم با شكوهی با حضور جناب آقای دكتر نوبخت معاونت محترم رییس جمهور و ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور، مهندس فلاحتیان معاونت محترم وزارت نیرو و جناب آقای دكتر فرجی مدیر عامل محترم گروه ایران ترانسفو و اعضا و سهامداران گروه ایران ترانسفو، در پرند افتتاح گردید.

کارخانه جدید پرند

با طراحی و تولید اولین کارخانه ترانسفورماتور سازی در شهرری ، تولید این شرکت با ظرفیت اولیه 70 مگاولت آمپر در سال آغاز گردید و این ظرفیت تا سال 1356 طی چند مرحله توسعه به 1500 مگا ولت آمپر افزایش یافت. با توجه به توسعه روزافزون صنعت برق و نیاز به انواع ترانسفورماتور در بخش های تولید انرژی ،انتقال و توزیع و بر اساس سیاست عدم تمرکز واحدهای صنعتی در تهران ،احداث کارخانه دیگری برای تولید ترانسفورماتورهای توزیع،فوق توزیع و قدرت تا سطح ولتاژ 400کیلو ولت و تا قدرت 315 مگاولت آمپر در زنجان آغاز گردید. به منظور ارتقا بهره وری ملی ،حذف انحصار و ایجاد رقابت سالم در تولید و عرضه بهینه این محصول ،شرکت مادر تخصصی ساتکاب اقدام به تفکیک واحد ری از شرکت ایران ترانسفو نموده و شرکت ایران ترانسفو ری به عنوان شرکت مستقل ،فعالیت خود را آغاز نمود.

در نیمه دوم سال 1388 به دلیل افزایش ظرفیت کارخانه ایران ترانسفو ری طی چند مرحله طرح توسعه از 1500 به 2500 مگا ولت آمپر، فضای تولیدی در کارخانه به هیچ وجه مناسب نبوده و از طرفی ساخت ترانسفورماتورهای فوق توزیع نیز به دلیل نیاز شبکه داخلی و توسعه صادرات در آن مقطع زمانی ضروری به نظر می رسید. لذا با در نظر گرفتن طرح توجیه اقتصادی ضرورت احداث کارخانه جدید در فضایی بزرگ تر و مناسب تر بیش از پیش نمودار گردید و بدین منظور با مدیریت شهرک صنعتی پرند زمینی به مساحت 13 هکتار جهت احداث کارخانه جدید، در این شهرک صنعتی در نظر گرفته شد.

زمان باقی مانده تا بازدید: